Recenzie (406)
Neporaziteľný bojovník (2013)
Většina akčních filmů má postupně zvyšující kvalitu soubojů, která končí ultimátním boss fightem. Nechápu, jak to Keanu Reeves dokázal, ale tady to je přesně obráceně. Skutečného taichi je v tomto filmu pomálu, ale občas vykoukne nějaké to přilepení, stržení, páka či hození. (starý taichi mistr je velmi dobrý, jeho způsob boje asi je opravdové taichi, z filmového pohledu). Věčná škoda trapných drátů. Asi od poloviny filmu už jsem to nevydržel a smál se naivitě a blbosti scénáře a dorazila to komunistická idylka na konci. Má tohle Reeves zapotřebí? Rychle to ukončím, abych nedal jako verbal dvě hvězdy. Protože mám taichi moc rád: 50 %
Hitman 3: Likvidátor (1991)
36 %? Ale no tak! Chuck natočil hromadu prachšpatných filmů, ale tohle mezi ně rozhodně nepatří. Myslím, že se to s averzí vůči Norrisovi skutečně přehání. Jasně že v tom filmu „nehraje“, on nehraje v žádném z filmů, ale tohle má celkem solidní scénář, dokonce i jeho bráška se snad poprvé snažil režírovat. Protestní ****. (IMDB aritmetický průměr 55 %)
Delta Force 2: Kolumbijská spojka (1990)
V žánrech chybí označení „komedie“. Chuck uhýbající před střelou z bazuky ve mně bude ještě hodně dlouho vzbuzovat veselí.
Správni chlapi nosia čiernu (1978)
Vím, že není móda dávat chuckovinám více než dvě hvězdy, ale tohle se mi fakt líbilo. Nevím, jak se na tom odrazil fakt, že jsem předtím zhlédl megapeklo Osmiúhelník. Tohle však má vážně spád, Chuck a ostatní postavy hláškují, řežou se a dělají spoustu legračních věcí. Je jasné, že film se místy nebere úplně vážně. Dávám 70 %, myslete si, co chcete. :p
30 minút po polnoci (2012)
Dvě a půl hodiny? Já bych přísahal, že to byla hodina. Tak mě to na začátku vcuclo a vyhodilo u závěrečných titulků. Jó Kathryn Bigelow…
Divoké bytosti južných krajín (2012)
Dobrý film, ale ten oficiální obsah je naprosto mimo.
Notting Hill (1999)
Je mi líto, ale tento film mi prostě nedává smysl.
Diabol dvadsiatich tvárí (2008)
Zbytečné komediální prvky sráží film dolů.
Californication - Orgie v Kalifornii (2007) (seriál)
Přišlo mi to jen jako sbírka vulgarit. Po dvou dílech dropnuto.
Šťastný smoliar (2012) (TV film)
Konečně pohádka, při jejímž sledovaní jsem se necítil trapně. Jirka Strach fakt umí. Skvělé hlášky, dobře zahrané. Trojan v Prášilovské roli nezapomenutelný. Jestli tahle pohádka nebude v červených, tak lámu nad CSFD hůl. Normálně bych dál 4 hvězdy kvůli hroznému zakončení Kdokolivovy linie, ale kvalitu je potřeba, obzvláště ve srovnání s troškovinami, halt vyzvednout.