Recenzie (406)
Shoebox (2021)
Malý příběh roztáhnutý téměř na dvě hodiny. Přitom stačilo rozvinout život toho nedoslýchavého mladíka.
Tu Jhoothi Main Makkaar (2023)
První část celkem nudná. V druhé se to rozjede, konec velkolepě přehnaný přesně v bollywoodském stylu. 7/10
Zločiny Velké Prahy (2021) (seriál)
První díly nic moc. Čím méně Langmajerova zadku, tím lépe. Asi by bylo lepší, kdyby seriál neřešil soukromé životy pánů od direkce a soustředit se na případy.
Terminátor: Temný osud (2019)
Drsňáka fakování nedělá. 50 %.
Čierny orol (1988)
Celou dobu jsem si říkal, že ten film vznikl jako vedlejší produkt domácího videa z dovči na Maltě.
Bleskový muž (1996)
O nějaký ten řád horší pokus o Posledního skauta.
Nemilosrdná spravodlivosť (1991)
Čím méně Seagala, tím lepší film. Tohle prostě táhnou ostatní, i když Steven celkem ujde. 70 %
Tajný agent (1997)
Steven v koženém obleku řeže lumpy i dřevo.
Nico - viac než zákon (1988)
Seagal je nejhorší herec než všichni ostatní, co jsou na place, snad kromě komparsistů. Scénář je naprosto šílený paskvil. Nechápu, proč české vydání muselo zcenzurovat závěrečný souboj. 20 %
Yajamana (2019)
Sandalwood classic, trapná komedie, přehnané akční scény, ale dějově to docela ušlo.