Obľúbené filmy (10)
Pán prsteňov: Spoločenstvo Prsteňa (2001)
Dvě věže a Návrat krále....nejlepší trilogie na světě, svět fantazie ke kterému se ráda vracím jak v knížce tak ve filmu
Matrix (1999)
..."Vím, že tam jste. Cítím vaši přítomnost. Vím, že máte strach, že se nás bojíte. Bojíte se změny, toho, že neznáte budoucnost. Nebudu vám říkat, jak tohle všechno skončí, ale řeknu vám, jak to začne. Až zavěsím tenhle telefon, tak ukážu všem lidem, co nechcete, aby viděli. Ukážu jim svět. Svět bez vás. Svět bez pravidel a nařízení, svět bez hranic a omezení, svět, ve kterém je možné úplně všechno. Co se stane pak, to nechám už na vás..."
Rozum a cit (1995)
To nejlepší z Jane Austenové převedé na plátno
Skrotená hora (2005)
..."A jediné, co nám zůstalo je hora Brokeback!"...
Návrat do Cold Mountain (2003)
Láska, která přemůže cokoliv, dokonce i smrt.
Pokánie (2007)
Po zaklapnutí knihy, kdy ve mě ještě zůstaly všechny emoce z úžasné knihy, jsem si s očekáváním pustila film. Vůbec nezklamal, Kiera nádherná (zelené šaty úžasné) James naprosto skvělý... a kdo by jim nepřál dobrý konec, dokonce i já, věčný pesimista??
Láska nebeská (2003)
Návrat do budúcnosti (1985)
U všech skotů...nejlepší a nejoriginálnější sci-fi co svět spatřil
Vykúpenie z väznice Shawshank (1994)
Velmi dojemný, napínavý a nezapomenutelný filmový zážitek, který především v samém závěru získává na nečekané intenzitě... "Je to o útěku z vězení."..."Tak bysme to měli dát pod naučnou, že jo?"
Sedem (1995)
temné, drsné, napínavé, strhující...