Recenzie (81)
Crash Road (2007)
Jeden velkej misunderstanding. Doporučuju jen největším masochistům.
Uloviť miliardára (2009)
Paroubek se zlobí: zlověstné řádění majitele sexy mozku a antisexy bradavice.
Femme Fatale (2002)
Téměř dokonalá a do detailu propracovaná hra s divákem. Je však důležité si všímat opravdu každé drobnosti, což může vést k tomu, že někoho nemusí bavit se v těch detailech přehrabovat.
Telo na telo (2002)
Kromě spousty jiných věcí mě neuvěřitelně iritovala ta rádoby ''cool'' hudba.
Dva a pol chlapa (2003) (seriál)
Kvalita jendnotlivých dílů kolísá, nesleduju to pravidelně, ale je to slušné. 70% zde za 3* s rezervou za 4*
Stopaři (1956)
Moje první filmové setkání s Johnem Waynem, převažuje spíš zklamání. Tento žánr do budoucna příliš vyhledávat nebudu. Navíc postava Ethana je vrcholně nesympatická.
Volejte řediteli (1994) (relácia)
Podobný případ jako ,,Pošta pro tebe,, max. hodonocení za max. zábavu aneb dnes přijímají vaše telefonické dotazy dvě dámy s neobvyklými jmény, dnes pro vás Pavla a Jitka :)
Zamilovaný profesor (1996)
Vzhledem k pokračování ještě relativně vtipná a vkusná komedie.
Pozor, hryzie! (2009)
Diablo Cody tentokrát nenapsala tak dobrý scénář jako v případě Juno. Nicméně i tak se tady několik dobrých momentů najde, podle mě spíš převažují ty parodické (J.K. Simmons s legračním účesem a hákem místo ruky) než ty strašidelné. Z hlášek je pak vynikající Megan a její ‘‘I Feel like bubu‘‘ :)
Poseidon (2006)
50%, ale zaokrouhluji dolů při vzpomínce na klasické Dobrodružství Poseidonu z roku 1972.