Recenzie (81)
Venku (2011)
AFO_47 - Česká soutěž
Pod slnkom tma (2011)
AFO_47 - Česká soutěž
Zúfalé manželky (2004) (seriál)
Dobrý příklad seriálu, jenž je o ženách a primárně určený ženám (divačkám), ale velmi dobře se u něj mohou pobavit i muži.
M. Butterfly (1993)
Škoda občasných chyb a nelogičností ve scénáři, především nesmyslná epizoda s dítětem, jinak by to bylo za plný počet. (hlavně díky výbornému závěru)
Brak (2002)
Názvu filmu odpovídá i jeho kvalita.
B*A*T*M*A*N (2011) (amatérsky film)
To je teda frk!
Batman a Robin (1997)
Sexy Uma, skvělá výprava a při závodu motorek v podkresu hrající Moaner od Underworld. Jediné tři klady této slátaniny, (zdráhám se napsat filmu).
Légia (2010)
Pochopil někdo z vás proč oba archandělé mluví v závěru filmu rusky?
Ajťáci (2006) (seriál)
Aneb jak by řekl Simon Pegg z Big Train: „blbost, blbost, blbost!“
Playgirls II (1995)
Tak tuhle katastrofu už nemohla zachránit ani Natascha, pardon Dagmar Ďásková.