Recenzie (10)
Denník princeznej 2: Kráľovstvo v ohrození (2004)
Škoda. První díl byl lepší...
Královský slib (2001)
Hm, Klárka Issová je krásná, mladej Kraus afektovanej, ale fakt nevim koho tam hrál Jan Dolanský...
Rozprávky bratov Grimmovcov: Snehulienka (2009) (TV film)
Achjo...
Hviezdny prach (2007)
Dobrý nápad, ale myslím, že by to chtělo lepší spracování. Klidně i méně ,,hororových" scén. Musím, ale říct, že herce vybrali opravdu dobře...
Narnia: Lev, šatník a čarodejnica (2005)
Film by mohl skutečně být lepší. Kniha je totiž výborná. Jednu z hvězdiček dám za hudbu...
Popoluška (1997) (TV film)
Jen kvůli Whoopi Goldberg dávám 2 **.
Soľ nad zlato (1982)
Jen kvůli Libušce Šafránkové dávám ***
Jeníček a Mařenka (1999) (TV film)
Tato pohádka se mi zdá fakt nechutná. Svému dítěti bych ji určitě nepustila...
Sněhurka a sedm trpaslíků (1987)
Podle mně je to hezká pohádka, ikdyž se tam něco nemuselo úplně povést tak bych ji neodsuzovala.
StarDance aneb když hvězdy tančí (2006) (relácia)
Je fakt, že teď už to strácí šmrnc. V prvním díle se to dalo, ale teď je to trochu nudné. Ale hudba a kostými jsou pořád krásné...