Recenzie (165)
Pavučina snov (2003)
V mé knihovně patří jeho knihy na VIP místo a mezi nejlepší knihy od Kinga považuji Nezbytné věci, Tommyknockeři a právě Pavučina snů. Mnohé je od Kinga asi nezfilmovatelné, ale stále se někdo se střídavým úspěchem pokouší jeho geniální díla převést na filmové plátno. Z toho, co bylo od Kinga zfilmováno, patří Dreamcatcher (stejně jako The Mist) k tomu lepšímu, Zelená míle je kapitola sama pro sebe.
Wanted (2008)
Opravdu efektní akční podívaná, ale silně přitažená za vlasy. Za sci-fi s kroucením a točením kulek 1* dolů.
Maximálne riziko (1996)
Akční krimi s relativně dobrou zápletkou. Jeden z těch lepších filmů, které se Van Dammovi podařily. Pro T2 : film Maximum Risk byl první týden po premiéře v Top 10 USA první a další týden byl druhý, kdy jej sesadila z trůnu M. Streep se svým vodáckým thrillerem. Takže v USA s tímto filmem rozhodně nepropadl.
Ally McBealová (1997) (seriál)
Potrhlá impulzivní právnička Ally v ještě potrhlejší právnické firmě a těmi nejpotrhlejšími šéfy. Ta neustálá a všudypřítomná potrhlost celý seriál neuvěřitelně polidšťuje. Výborně humorně pojaté prožívání starostí i strastí středního věku mezi právníky uprostřed amerického velkoměsta. Popojedem !
Súdny deň (2008)
Mírně nadprůměrné akční sci-fi s nádechem Šíleného Maxe. Solidně jsem se bavil a ta Rhona Mitra. Za tu 1* navíc.