Posledné recenzie (74)
Bod obnovy (2023)
Chtěl jsem se vyjádřit obšírněji, zmínit solidní vizuální efekty, pozastavit se nad nezajímavým hraním hlavní představitelky, ale nakonec jen sděluji, že se ztotožňuji s výstižným obsahem telegramu jistého V. Až na to, že V. dal milosrdně 3 *. Já k tomu důvod nevidím, dávám 2.
Fargo - Season 5 (2023) (séria)
Výborný, hutný scénář, skvělý casting a především - výsledek je VELMI zábavný.
Bastard (2023)
Za ztvárnění postavy Mikkelsenem uznání. Jinak ovšem, přes veškerou brutalitu, pohádka. Někdy až extrémně zjednodušující.