Recenzie (70)
Snehulienka a lovec (2012)
Proboha, proč Sněhurka?
Emil a detektívi (2001)
Chudák Erich Kästner
Princezna ze mlejna 2 (2000)
Neskutečně uječené....
Winnetou - Posledný boj (2016) (epizóda)
To už má s Karlem Mayem společné opravdu jen jména.... :o(
Winnetou - Nový svet (2016) (epizóda)
Co na to říct? Proč to není miniserie bez odkazu k Vinnetouovi? Jako samostatný příběh? S knížkami, o kterých jsem doufal, že se jim to příblíží více, než dílo Haralda Reinla to má zase společná akorát jména a to ještě ne všechny... Šamanka Nšo-či, neskutečný nelogičnosti... Rozhodně mi to nepřijde jako přiblížení realitě, v některých případech se to od ní spíše vzdaluje :o( Vždyť ten příběh z té první knížky je tak krásnej...
Anna, sestra Jany (1975)
By mně zajímalo, jak je rejža dostal na ten Strahov, to jaky fakt cvičily? :)
Posledný Mohykán (1992)
Teda ten dabing dnes na PrimaMax je příšernej....
Hnev Titanov (2012)
Dvě hvězdy, za efekty... Jinak nevím, no... Stejně jako každý pokračování mlátí prázdnou slámu.
Temný Kraj (2017) (seriál)
No, v druhém díle se začalo konečně něco dít, dám tomu ještě šanci... Tak nedám... sleduju jen proto, jestli to Petr Kraj přežije nebo ne :)
Sopka (1997)
No teď jsem to zkouknul znova a přijde mi to celkem úsměvné...