Recenzie (70)
Ochranca - Hidžáb (2021) (epizóda)
Úplně se bojím posledního dílu :o( Začalo to skvěle, směřuje to kvůli totálním nesmyslům a degradaci postav k odpadu :(
Rambo: Posledná krv (2019)
Tohle má s Rambem společnýho jen jméno hlavního hrdiny....
Dračie srdce 4: Bitka o srdce (2017)
Drago je jen jeden... :o( Ten z roku 1996
Těšínské niebo - Cieszyňskie nebe (2008)
Za pět (hvězd). Jinak to nevidím (viděl jsem dvakrát). Škoda, že už to nehrají, pro mně nesmrtelné (a to nemám s Těšínskem nic společnýho)
Robinson Crusoe (1997)
Slátanina....
Záhada hlavolamu (1993)
z nostalgie za tři... ale jinak postupem času lehce amatérské herecké výkony
Dračie srdce (1996)
Parádní pohádka pro celou rodinu, tohle je jeden z mála filmů, který můžu vidět pořád dokolečka. Sympatický drak, nesmírně odporný záporák a fešná hrdinka... :) PS: a ty debilní rádoby pokračování si strčte víte kam....
Černobyľ (2014) (TV film)
Není to film o Černobylu. Přišlo mi to naivní až dětinské, i když se to takto mohlo stát...
Lovec jeleňov (1978)
Viděl jsem dvakrát, nemám sílu podívat se potřetí....
2010: Moby Dick (2010)
Tohle myslel někdo vážně? Je to stejný hovno jako celej Barrandov, co tyhle srágory vysílá...