Recenzie (574)
Californication - Orgie v Kalifornii (2007) (seriál)
nemá chybu
Červený trpaslík - Zpátky na Zemi (2009) (séria)
Je mi to hrozně líto ale každý z nás je zvyklí na něco jiného, legrace sršící tragické komedie atd... zdali to mužeme brát jako vysvětlení konce trpaslika posle režiséra tak prosím ale ne určitě jako pokračování, ale i přes to jsem za tuto trilogii moc vděčný snaha se cení a u trpaslíka teprv Děkuji moc.
Cesta na Mesiac 3D (2008)
PĚKNÝ příběh ale zbracování ucamcané, 3d zpracování bylo sice nevídané ale o to mám radši klasické animáky. Nejvíce se mi líbil závěr závěr filmu. Podle mého nikdo k do film videl nemůže být úplně nadšen.
Carlitova cesta (1993)
Příběh prostý ale zajímavý, zasadové názory a pěkná kamera a samozřejmně Pacino dělá polovinu filmu .
U mě dobrý (2008)
Zasmál jsem se, hřebejk vůbec točí pěkný filmy nebudu to hanit líbilo se mi to moc.
Máj (2008)
Typy těchto filmů mám rád, i když jsme zvyklí na pořádné scénáře a strhující záběry, tento snímek se dá brát jako odlehčení od moderní doby. Líbilo se mi to.
Sněženky a machři po 25 letech (2008)
Když jsem usedal do sedadla v kině, nečekal jsem žádný zázrak a v určitém směru jsem se nespletl. Na jednu stranu vypadal scénář jako právě napsaný na koleně. Na straně druhé některé záběry byly opravdu pěkné i s vtipnými připomínkami.
Chicago (2002)
Jeden z hodně povedených muzikálů poslednách dob. Trochu mi kazil dojem očekávaná konec s malým zvratem ale jinak se mi zpracování i celá choreografie moc líbil...právem ****.
Endgame: Blueprint for Global Enslavement (2007)
Myslím že něco je určitě pravda, a pevně doufám že většina ne, protože bych neměl radost ze života.
Závisť (2004)
je to vohovně