Recenzie (574)
Neviditelný muž (1933)
čekal jsem méně a dostal jsem více, pěkně promyšleno, klobouk dolů.
Interstellar (2014)
Velký zážitek, obdivuji některé uspíšené pasáže, ale některé typicky emotivní zase pro někoho mohou být zdlouhavé.
Päťdesiat odtieňov sivej (2015)
Slabá kamera, režisér nemá moc fantazie na záběry, scénář jakoby se ve filmu 3x opakoval, na film jsem se těšil, ale bohužel... na víc jak 2 * to není
Kapitán Phillips: Prepadnutie lode Alabama (2013)
dal bych 4* , ale za výkon T. Hankse musím přidat o 1 navíc.
Change (2014)
Viděl sem snímek ve full hd, pěkně natočeno i s odkazem na předešlý dokument Čarodějův učeň. Nehodnotím zde kvalitu dokumentu ale spíše obdiv k tomuto sportu a z A. Ondrovi.
300: Vzostup impéria (2014)
Umírat stojíce nežli žít nakolenou ....
Kabinet doktora Caligariho (1920)
do 3/4 filmu sem chtěl dát 3* i když moc nedokážu ocenit tehdejší možnosti filmu, ale ke konci příběh pěkně vygradoval.
Lásky čas (2013)
jeden z nejkrásnějších filmů, který sem kdy videl
Dobrý ročník (2006)
velice příjemné
Gravitácia (2013)
propracované detaily, pekne drama, užil sem si to.více takových nápadů tak je film o kus dál