Recenzie (489)
Kuriér 3 (2008)
Pro mě pořád stejně zábavná jízda jako předchozí dva díly. A ta pihatka co je v tomhle dílu není vůbec k zahození.
Expendables: Nezničiteľní 2 (2012)
Chlapi sobě podruhé a ještě hlasitěji! Louder than HELL!!!! V tomhle filmu hraje snad 300 kaskadérů a všichni mají tu čest umírat znovu a znovu pod rukama akčních bohů této planety! PS: Díky chlapci, že jste se dali na stará kolena dohromady, moc vám to spolu sluší!
Kuriér (2002)
Akční pecka! Jasonův styl hand-to-hand combatu prostě můžu! Má dokonalou, šílenou a hyper-akční choreografii! Scéna na oleji byla sexy! Je to prostě jízda, která nebrzdí!
Neuveriteľný Hulk (2008)
Solidní "obr-bitka" na závěr, ale torso filmu bylo docela o ničem. Klasickým, nanicovatým zelenáním se si to u mě tenhle zlobr jen tak nevyžehlí.
Klamári (2009) (seriál)
Další velice povedený projekt. I když nejsem zrovna obdivovatelem Tima Rotha, musím před ním smeknout. Baví mě tu, a dost.
Monk (2002) (seriál)
Kouzelný Adrian Monk. Nejpoťouchlejší detektiv pod sluncem. Tedy, promiňte, on přeci vůbec není poťouchlý. Je vlastně nejkonzervatičtější. I když to by také nebyla pravda. Je to detektiv s nejvíce fóbiemi! Ano!? Ne! Vždyť to vlastně není detektiv, je to spíše takový policejní, nezávislý konzultant. Ano. A je tak trochu autista, že? Nemyslím si. Je s ním však vždycky bezva legrace! A vždy ty lotry odhalí!
Bleach (2004) (seriál)
Never ending story. Ultimátní dobrodružství z úžasného fantasy světa, který leží hned vedle toho našeho. Pro mě zůstavají stejně stále nejlepší první série. Cca prvních 60 dílů je gro tohoto seriálu. Další jsou samo sebou také bezvadné, ale už lehce ztrácejí. Každopádně Bleach forever!!!!
Tenacious D: Roadie (2012) (hudobný videoklip)
No jo, "Nerozlučný Déčko," as fucking usual... Rock stuff!
Čierna labuť (2010)
Tak tenhle snímek se mi zaryl do paměti jako nezapomenutelný, traumatizující a přitom nádherný výjev! Temný výjev! Tančící a vlnící se monstrum, temná skvrna na bílé kůži! Ano. Je to velice sugestivně natočený film o stresu v profesionálním baletu. O deformaci povoláním. O obětech. A o kráse s tím spojené.
Goyove prízraky (2006)
Líbila se mi Natálie. Kupodivu víc, než kde jinde. Líbila se mi i stará a umučená Natálie. Zajímavá práce kostimérů. Líbila se mi i dcera Natálie. Opravdu to byla dvourole? Nevím, tento film byl něčím zvláštní. Jiný, než ty ostatní. Teď nemám na mysli jen příběh a výpravu, atd. Něco tam na mě působilo. Každopádně jsem za jedno s Goyou. A považuji jej za prvního "komiksového distributora." ;)