Posledné recenzie (5)
Ralph Rozbi-to (2012)
Po filmu How to you train dragon asi nej animák :)
Vojna bohov (2011)
Totální zklamání, za efekty 3 hvězdičky...
Perfect Days (2011)
:)
Po filmu How to you train dragon asi nej animák :)
Totální zklamání, za efekty 3 hvězdičky...
:)