Recenzie (589)
Star Trek: Vesmírná loď Voyager (1995) (seriál)
Nejhorší Star Trek seriál, ale na odreagování po práci či škole se to dalo překousnout. 40 %
Star Trek: Vesmírna stanica DS9 (1993) (seriál)
Nejlepší Star Trek serial, kterému dominují dobře napsané postavy, nevídaný příběh a vynikající hudba. 80 %
Návrh (2009)
Pro tyhle šablonové americké komedie mám slabost....Co na tom, že to je furt na stejné brdo, hlavně že to člověka odreaguje a pobaví, svůj účel to splnilo. 65 % PS: Nenechte si nakonci ujít toho portorikána nebo co to je, jak zpívá úryvek americké písné, je to k popukání :-D.
Alfa a Omega: Volanie divočiny (2010)
Snímek trpí všemi neduhy na které jsi dokážete vzpomenout - špatný scénář, postavy, vtip. Zábavnost totoho animáku je velmi malá a nebýt Garthovi "vyjící scény" a francouzkého přízvuku kačera, tak bych se ani nezasmál. 30 %
Nezastaviteľný vlak (2010)
Jééé konečně. Po dlouhé době se tu zas oběvil snímek ve stylu "Nebezpečné rychlosti" a nebýt některých opravdu nelogických a úsměvných fópé (hlavně ze strany lidí, hasiců a policie - při tom vykolejení vlaku s hořlavým fenolem si fakt už blíž stoupnout nemohly :-D) asi ze strany režiséra bych dal 4*, takto jsou to jen 3. 65 % PS: Denzel a Chris - dobrá dvojka.
Bitva o planetu Terra 3D (2007)
Kreslený Avatar u kterého jsem se hodně nudil. Ale jde vidět, že příběhově Cameron vykradl co mohl.
Pochovaný zaživa (2010)
Tenhle realisticky natočený kousek mě ujistil ve dvou věcích. Za prvé, Rayn Reynolds umí hrát a za druhé, škrtám ze seznamu destinací kam se chci podívat Irák. 70 %
Agatha Christie's Poirot - Halloweensky večierok (2010) (epizóda)
Už jenom za ten strašidelný konec a začátek davám jako vždy vynikajícímu Herculovi 4 hvezdy.
Vražedné čísla (2005) (seriál)
Začáteční díly se mi líbily, ale pak to začalo být nudné a stereotypní a bohužel scénář tomu také moc nepomohl. 40 %
Veronika Marsová (2004) (seriál)
Další úplně zbytečné krimi, které nepřichází s ničím novým a jen šablonkuje svůj žánr.40 %