Recenzie (1 727)
Tom a Jerry (1940) (seriál)
Jako malý jsem na tuto pohádku koukal denně. Není nic lepšího než se mrknout znovu a připomenout si mladá léta, kdy kocour chytá myš a vždycky dostane kotel. :D
Kameňák 3 (2005)
Tak si shrneme všechny 3 díly Kameňáku. První se mi osobně líbil a celý film byl vtipně a vesele natočen. Druhý byl o dost slabší, zvlášt' když místo herců tam začnou hrát zpěváci!!! To jsem neskousnul a třetí naprostá katastrofa, kterou nezachraňuje nic, ale občas se hláška povedla zasmál jsem se. Celý třetí díl je naprosto trapný, blbý a naprosto odfláknutý! Tak asi takhle je pořadník: 1 (3* 45%), 2 (2* 35%) a 3 ( odpad! 1%) a to jedno procento je za úvodní titulky, kdy se zlomí trojka. :D
Zdrojový kód (2011)
Toto scifi se řadí k těm nejlepším co jsem viděl. Při koukání na tohle mistrovské dílo jsem nějak nepřemýšlel nad otázkami, na které tam odpovědi nebyly. A taky kdyby to tam bylo, jak to všecko funguje. Jak je to možné? Atd. Tak by byl film o poctivých 20 minut delší a úplně zbytečně, takhle mě vůbec nevadilo co a jak a ponořil jsem se do filmu s očekáváním, co je špatně, proč se to děje a co z toho nakonec bude. Konec byl super, ale mohl být o malinko lepší. Nějaká ta větší gradace na konci filmu mi chyběla. Konec byl natočený nějak nezajímavě, tak jakoby film měl mít ještě dalších 10 minut. Ale to je to jediné co tomuto snímku můžu vyčíst. Rozhodně mě velice bavil a patří mezi elitu scifi. Celkově hodnoceno: 80%
Alien vs. Predator: Redemption (2010) (amatérsky film)
Vskutku překvapivé, nenudící a hororové. Oproti naprosto katastrofální dvojce AVP. Jentak dále!
Čierna labuť (2010)
Parádní film, doporučuji. Zvlášt' gradace na konci, to je věc. Není co vytknout. Dávám 5 hvězdiček. 95%
Hellraiser: Inferno (2000)
Toto byl první díl Pinheada co jsem viděl a můžu říci, že jsem zklamán rozhodně nebyl. Díky tomuhle dílu jsem se díval i na další. Perfektní film, který nesmí chybět u žádného fanouška hororového žánru. 70%
Nezvratný osud 5 (2011)
Čtvrtý díl Nezvratného osudu mě nepotěšil a tak jsem od pátého dílu očekával něco podobného, nebo ještě horšího. Ale dočkal jsem se překvapení. Všecko parádně fungovalo a tento díl je pro mě na druhém místě v téhle sérii. Konec mě úplně dostal. 75% - Doufám, že už další díl nebude, takové zakončení se mi líbilo.
Děvčátko, které bydlí na konci ulice (1976)
Velice povedené. Psychologický film, který mě koncem neuvěřitelně dostal.
Občan X (1995) (TV film)
Já od filmů podle skutečných událostí moc nevěřím, už několikrát jsem byl sklamán, ale Občan X velice mile překvapil. Skvěle zahraný thriller.
Megakrajta versus Gatoroid (2011) (TV film)
Proč takové filmy pořád točí????