Recenzie (1 045)
Poslední vyhlídka (2010) (študentský film)
David Marek v hlavní roli evokuje Edwarda Nortona z Kultu hákového kříže. Samozřejmě po svém návratu z krimu; s vlasy a pár stehy.
Bastardi (2010)
aka Death Wish po česku? WTF? :-D Jestli to bylo zamýšleno, jako komedie, pak dávám 4*. Ale mám strach, že má jít spíše o kritiku sociálních poměrů nebo bůhví čeho. Nehledě na to, že lepší řemeslné zpracování jsem viděl i u některých absolventských filmů...
Transformers - Temná strana Mesiaca (2011)
Hloubku charakterů nečekejte, sofistikovaný děj nečekejte, psychologickou studii mimozemské rasy odsouzené k žití na Zemi nečekejte a Megan Fox taky nečekejte. Čekejte nářezovou akci, monstrózní destrukci, oblítačky ala Michael Bay made by Michael Bay a megalomanské finále, které má cca 45 minut. Bay znovu potvrzuje, že větší a blockbusterovější letní podívanou dneska nedokáže natočit nikdo lépe, než on sám.
Obhajca (2011)
Poctivý thriller s chytlavou zápletkou a prvky kriminálního žánru. Mathew mi v roli obhájce sednul už ve filmu “Čas zabíjet” a tady mu to znovu skvěle sedí. Zbytek obsazení je také fajn, všechno klape, jak má, a tak tu po delší době máme nadprůměrnou podívanou ze soudního prostředí.
Dievča, ktoré koplo do osieho hniezda (2009)
Tentokráte jsou to poctivé 3*. A scény ze soudního přelíčení pak tím nejlepším, co závěrečný díl skládanky Millenium může nabídnout. Ve mě ale celá trilogie zanechala rozporuplné dojmy a možná i díky přehnanému očekávání cítím lehkou pachuť zklamání...
Dievča, ktoré sa hralo s ohňom (2009)
Nejnudnější z celé trilogie. 3* s odřenýma ušima, protože film se v závěru spustí takřka na komiksovou notu a odtrhne se od reality, načež se k ní v závěrečném díle zase vrátí. Tak trochu tápání...
Muži, ktorí nenávidia ženy (2009)
Vrchol celé trilogie hned na úvod. 4* přesto nejsou nijak přesvědčivé. Pro však hraje příjemná retro atmosféra a prostředí ostrova s tajemstvím...
Ctihodný občan (2009)
Tak trochu nás film vodí za nos - stejně, jako Gerard Butler Jamieho Foxxe. Ale vše je kvalitně promyšleno a chybí jen kousek k udělení 4*.
Falling Skies (2011) (seriál)
Nebaví mě seriály, co se tváří, že vám ukážou monstrózní invazi z vesmíru a boj proti emzákům, a pak na vás vytasí rodinné drama. Po první epizodě ztrácím zájem – to samé už jsem viděl ve Walking Dead.
Valčík s Bašírom (2008)
Jako studie chování/vývoje paměti výborné, plné zajímavých podnětů k zamyšlení apod. Přesto mě to nedokázalo výrazněji oslovit. Možná i proto, že o zmiňovaném masakru se u nás toho moc neví...