Recenzie (676)
Jackie Brownová (1997)
Kdo čekal po prvních dvou filmech další nářez, možná byl zklamán, já rozhodně ne i kidný film měl napětí a navíc skvělé herce. 90%.
Vtedy v Mexiku (2003)
Ano, není to tak výrazné jako Desperado a Banderas na Deppa v charizmatu nedosáhne, ale typická Rodriguezovská zábava tam pořád je. 75%.
Od súmraku do úsvitu (1996)
Zábava až na půdu a tuna mých oblíbených herců a hereček. 95%.
Desperado (1995)
Co je tady víc cool? Hlášky nebo akční scény? Asi tak fifty fifty. Jen ten konec mohl být vyřešen trochu jinak, tím nemyslím úplný konec, do dalšího města je daleko, to potěšilo. 95%.
Armageddon (1998)
Typický Bay, velkolepé až běda, rozmáchlé akční se spoustou patosu. Ale zábava to je. 80%.
Smrť jej pristane (1992)
Je to velmi vtipné a má to úžasné obsazení. Willis ve své nejdivnější roli asi. Opravdu takhle vypadají dvě kamarádky na život a na smrt? 85%.
Hudson Hawk (1991)
Je to ulítlý a bláznivý a drží to sotva pohromadě.Ale je to tak nějak roztomilý a některý scény a gagy jsou fantastický. Je vidět, že drahý to muselo bejt jak prase. 75%.
Štyri izby (1995)
Hrozně těžko se hodnotí povídkový film, je jen štěstí, že dvě mnohem slabší povídky jsou už na začátku. Nejlepší je Rodriguezova, ale i Tarantinova je skvělá, obě na horní hranici hodnocení, dohromady to vytáhnou na solidních 75%.
Slzy slnka (2003)
Ve Willisovi se pohne svědomí a od té chvíle sledujeme výborný válečný film. 80%.
Smrtonosná pasca 4.0 (2007)
Není to možná tak novátorské jako jednička, ale pořád je to zatraceně dobrý akční film s výborným illisem, ale i Longem a dalšími. I hlášky jsou super a ani mi nějak nepřišlo, že by byl film kvůli přístupnosti výrazně ošizen. 95%.