Recenzie (179)
Lucy (2014)
Besson na hodně silný dávce LSD.......
Tajný život Waltera Mittyho (2013)
Příjemnější a pohodovější film letos nenajdete....ovšem horskou scénu pádu do propasti slíbenou v trailerech, která ve filmu chybí Stillerovi neodpustím. ....Jinak důkaz toho dát Benovi akční film.....klidně i další MI.
Paralelné svety (2012)
Pěkná fantasy pohádka u které musí člověk vypnou mozek a nepřemýšlet nad ní!
Abraham Lincoln: Lovec upírov (2012)
Dost dobrej úlet! Mladý Liam Neeson nakopává zadky upírům , randí s MClaneovou dcerou, zachraňuje černoušky, sjednocuje Ameriku a při tom mává sekerou jak Jánošík. Z týhle látky nešel udělat dobrej film, ale Bekmanbetov to ustál se ctí a tím ruským jebnutým stylem baví dál.
Expendables: Nezničiteľní 2 (2012)
Willis...dobrý, Schwarzenegger.....dobrý, Norris.....dobrý, Lundgren....dobrý, Van Damme....dobrý,..........jenom kdyby nehráli v takový sračce....... kdyby to nebral Stallone tak vážně, mohlo z toho být solidní zakončení trilogie Žhavých výstřelů. A to se mi první díl velmi líbil, ale tohle je fakt přestřel jak prase!!
Prometheus (2012)
V jednotlivostech strhující a působivý.........v celkovém vyznění to moc nedává smysl a dohromady moc nefunguje. Uvidíme jestli na Blu - ray vyjde nějaký lepší sestřih, který zodpoví alespoň nějaké nejasnosti.
Procitnutí (2011)
A to to tak pěkně začalo: sympatická hrdinka, ponurá atmosféra. Po půlhodině se to zvrtlo v něco úplně fádního a dementního. Velká škoda!
The Divide (2011)
Povedený post-apo, který se ve 2. polovině stane parádním psycho survivalem. Jedinná chybka druhé půlky je málo Michaela Biehna! Biehn rulezz - takovej bad ass tu dlouho nebyl a dejte mu konečně někdo pořádnou roli ať si může vysloužit zasloužený comeback!
Medzi vlkmi (2011)
Absolutní survival!!!
Kazateľ (2011)
Paul Bettany jezdí hodinu a půl na torpédu a potkává Old Shatterhanda, Nikitu atd. Vůbec nic nedává smysl a všichni se tvářej jako děsní borci. Děkuji ne!!!