Posledné recenzie (511)
Argylle: Tajný agent (2024)
Mě by se to moc líbilo, kdyby to bylo o hodinu a pár zbytečných zvratů kratší. Hlavně jsem přál mému oblíbencovi Rockwellovi konečně výraznou hlavní roli. Nejhorší a nejzbytečnější dvě scény filmu - bruslení na ropě (to není překlep) a tanec s dýmovnicemi.
Requiem za sen (2000)
Naposledy jsem Requiem za sen viděl někdy na gymplu, circa 2010. Nelíbil se mi. Teď jsem mu dal druhou šanci a víte co? Pořád se mi nelíbí. Nechápejte mě špatně, je to mistrovsky natočený, nadčasový film. A je hodně silný. Natolik, že hodně momentů nikdy nezapomenete a když někde uslyšíte ústřední melodii, nejspíš vám hned naběhne husí kůže. Nebo aspoň já to tak mám. Jenže co se děje týče, skoro nic se ve filmu nestane - až na závěrečná rozuzlení. Paradoxně mě daleko více bavila vedlejší dějová linka Sáry Goldfarbové (úžasný herecký výkon!).
Veľa šťastia, pán Veľký (2022)
Viděno v rámci Bio Oko naslepo. Jinak bych na film určitě nešel, nebo si ho doma nepustil. Moc příjemné překvapení. Bylo to milé a vtipné.