Recenzie (1 976)
Piaty element (1997)
Vyvedená taškařice. Platonická Leeloo - děva čarokrásná, éterická Plavalaguna - čara divukrásná, šílený moderrrátor Ruby Rhod (kde se hrabe Leoš Mareš), maniakální Jean-Baptiste Emanuel Zorg (zorganizátor, co si to prostě musí nejlíp dělat sám) a korba korbič Korben Dallas (férovej dročkař nejspíš z Texasu) - oj s touhle partou kumpánů se potkávám rád a často. Miluju tenhle ulítlý film. Inťáci prominou. Pět hvězdokup a jednu malou zachráněnou zeměkulku k tomu. Žádnou vědu v téhle nevědecké fikci krucifikc nehledejte! Nakonec, stejně je to vždycky na tý Lásce, že ehm... :-)) - - - P.S. Pro fandíky divy Plavalaguny zde ochutnávka přímo z kuchyně, jak se ta krása tvořila: http://www.youtube.com/watch?v=N7TAH8es7QE&feature=related
Leon (1994)
...Ó ta malá Portmanová... A tan Gary Oldman... A ten Reno... A ten černočerný humor až mráz přichází po zádech ;-) ... Akční / Krimi / Drama / Thriller... A zapoměli jste na LÁSKU. Čtyři hvězdičky za film - a vlastně bych přidal ještě půl hvězdičky čistě za tu Mathildu. I když Natálie už tenkrát byla HVĚZDA. Takže tedy s odstupem a po rozvaze - za pět...
Magická hlbočina (1988)
Krásný film. Krásná hudba. Dokonalá koláž. K těm čtyřem prosím přidat půl hvězdičky za toto spojení. K úchvatnosti mi ale přece jen něco chybí. - - - I když vlastně - - - Ne, ten film je úchvatný. Jen jsem ho viděl už moc dávno a to okouzlení trochu vyprchalo. Moje chyba. Opravuji: Za pět! A rychle někam do hlubin...
Brutálna Nikita (1990)
Nikita. Taky vás někdy napadá, proč musí troubové z ditribučních firem prznit názvy filmů? Výborný thriller i bez brutálních přídavků k názvu. Takový celý EVROPSKÝ. Vynikající film, řekl bych až za čtyři a půl evropské hvězdičky...
Posol: Príbeh Johanky z Arku (1999)
Hihihi. Když muž se ženou točí... Nebo že by ona s ním? Že by bůh zrovna odpočíval? Mám rád filmy Luca Bessona. Nejvíc ty staré. Dernier combat. Magická hlubina... Toto až tak zase moc ne.
Sféra (1998)
Hůůů, zase ty napjatě-vědecké fikce... Akční Sharon... A furt něco řešíme... Nene, pod vodou jsou i tajemnější světy. Knihu neznám, ale film je dobrý tak na tři. S odřenýma koulema. A to jen kvůli těm třem hvězdám v hlavních rolích. Vizuálně ovšem skvělé. Byť nejlepší je asi na to všechno zapomenout. Ééé, o čem to tady vlastně píšu...
Mesto šialencov (1997)
Travolta v téhle falešné story hraje, až se z něho práší, ale spíš ke škodě věci, být na jeho místě někdo jiný, možná by to bylo i za čtyři... Ach jo, ta nezměrná touha po komerčním úspěchu... Celé je to hollywoodsky ukoptěné a vpodstatě zpackané. Zajímavý námět, zoufale průměrný film. Skoro dobrý. Za tři.
Vrtieť psom (1997)
MYSTIFIKACE? Abychom se jednou nedivili. Štěstí přeje připraveným. Skryto v komedii... Akta X jsou přece taky pitomost že... :-) Pět hvězd je moc, čtyři málo. Tak čtyři a půl...
Americký bizón (1996)
Konverzační lahůdka. Herecký koncert. Lehce obskurní story. Jsou tací mezi námi. Co naděláme. Vynikající filmek!
Spáči (1996)
Čtyři a půl...