Obľúbené seriály (10)
Simpsonovci (1989)
Odpočívej v pokoji (2001)
Červený trpaslík (1988)
Tom a Jerry (1940)
M.A.S.H. (1972)
Plastická chirurgie s. r. o. (2003)
Taká normálna rodinka (1971)
Kýčoidní taškařice s perfektně vystavěným scénářem a dialogy, nesmrtelné televizní dílko o >typicky< české, takové normální rodince... Co tomuhle vyčíst - v rámci žánru malých českých taškařic? NIC! :-)
Rozprávky z machu a papradia (1968)
Akty X (1993)
Připadá mi docela nesmyslné tenhle >fenomenální< popkulturní počin hodnotit takto komplexně jako jeden seriálový celek, když až na výjimky jednotlivé epizody mohou být vnímány i jako svébytné televizní filmy a daly by se i hodnotit zvlášť. Případně alespoň jednotlivé řady... Takže - alibistické čtyři hvězdičky... Každopádně v rámci >seriálové< televizní tvorby, pracující se záhadami, tajemnem, spikleneckými teoriemi a >vědeckými< fikcemi jde o v jádru originální a za ta léta jednotlivých řad i stále živoucí a svým způsobem nevyčerpatelný projekt, v >rámci žánrů< patřící bezpochyby k tomu nejlepšímu, co (nejen) americké televize kdy zplodily... A co se týče těch >AKT< zde prezentovaných - naštěstí není šprochů, aby na nich (ne)bylo(?) >blízko< pravdy trochu... ;-) . . . Jenom pořád nechápu (nebo že by ano, že by šlo opavdu jen o ohlupující zastírací manévry?), proč se toho tolik furt dokola alibisticky svádí na ty mimo zemské entity, že... Abychom se jednou nedivili... ;o) - - - P.S. Takže - psssst! Pozor, nepřítel stále naslouchá!...