Recenzie (216)
Černé zrcadlo - Bílé Vánoce (2014) (epizóda)
Tento sa im podaril. Ale už v polovici som pochopil, o čo ide.
Černé zrcadlo (2011) (seriál)
Je to zvláštny seriál. Miestami mi príde až "úchylný". To "čierne" v názve sedí doslovne. Pôvodne som očakával niečo na štýl Krajných medzí, ale Krajné medze sú v podstate dosť príbuzný seriál, hoci z iného pohľadu je to niečo absolútne odlišné. Ťažko mi je tento seriál definovať.
Škola ve mlejně (2007) (TV film)
Taká jednoduchá rozprávka s jednoduchým dejom. Očakával som, že to bude lepšie.
Škola dobra a zla (2022)
Celkom podarená rozprávka so zaujímavým príbehom. Čiastočne predvídateľná, ale našťastie to nebolo až také okaté. Je tu náznak druhého dielu, tak som zvedavý, ako to bude ďalej pokračovať.
Cestovatelé časem (2016) (seriál)
Zvláštny seriál. Sleduješ 3 série, aby nakoniec všetko bolo inak. Rozhodne to stálo za to. Nejedná sa o štandardné cestovanie v čase, ale je to podané iným spôsobom.
District 9 (2009)
Pozrel som si to druhýkrát. Tentokrát už s dabingom. Zrejme kvôli čítaniu titulkov som si to tak neužil ako teraz a ten film ma vtedy neoslovil. Teraz mám z neho iný pocit. Pýtalo by si to aj druhý diel, ale v podstate mu nechýba.
MacGyver - Znovuzrodenie (2016) (epizóda)
Tak už nemusím ani pozerať, primitívna TV HNOJ celý dej rovno prerozprávala. Ďakujem, debili.
Princezná zakliata v čase 2 (2022)
Čakal som od toho trochu viac, ale na druhej strane, nesklamalo.
Krakonošovo tajomstvo (2022) (TV film)
Pekne spracovaná rozprávka, ktorá určite stojí za pozretie.
Rozprávky bratov Grimmovcov: Červená Čiapočka (2012) (TV film)
Od tohto sa nedalo čakať nič viac ani menej. Celkom zabavilo.