Recenzie (888)
Hrdinovia vojny (2007)
Řekněme, že i přes tu tučnou vrstvu očekávané komunistické propagandy (z těch politruků soudruhů a bratří se mi zvedal kufr) a mocné patetiky se jedná o prostý příběh jednoho člověka v kole osudu. A ikdyž nevěřím ničemu rudýmu, asi to tak prostě bylo. Dávám 7/10.
Larva (2005) (TV film)
Čerstvě vystudovavší veterinář prohrabující se holýma rukama vnitřnostma neznámého a zjevně nebezpečného tvora cosi-jako-netopýra, konstatující "má to páteř - může to být až čtyřikrát větší", farmář zvící Rourkeho wrestlera a disponující sklípkem výzbroje, za který by se nestyděl ani Steven Seagal, právnička zjevně zžilá s používáním pětačtyřicítky- no zřejmě typický americký venkov. A takhle důvěryhodný konec jsem už dlouho neviděl. Stokrát omletý scénář a očekávané úpadkové efekty - to hovoří za vše. Ale možná právě uvedené věci mě celkem pobavily, viděl jsem mnohem horší. A dávám za pravdu níže uvedeným komentům - čekal jsem alespoň trochu humáč, ale ani v tomhle pohledu jsem nebyl uspokojen..no, 3,5/10 PS1: tyhle obludy by si dala Ripleyová k večeři. PS2: oficiální text dostributora WTF???
Pod povrchom (2000)
Z většiny dobrá atmosféra, jen se to pak stává víc thrillerem než duchařinou...ale i tak, 6,5/10
Kellyho hrdinové (1970)
Hvězdné, vtipné, originální, dobře provedené ... a svělá skladba Burning Bridges. 8/10
Smrtiaci dážď (2009) (TV film)
Deset minut před koncem a už vim, že lepší ani horší to už bejt nemůže. 2/10,,, Dva body za dobrej humáč co to dělá s lidma.
Rambo III (1988)
Zlatá práce. Z doby kdy Afghánistán a jeho povstalci byl ještě kámoš. 8/10
Skúška života (2000)
Celkově s tím nemám problém, jen jsem nečekal tak "hladký" závěr oproti předpokládanému řádnému dramatu (ne že bych si sliboval něco ve stylu Rambo IV). 6,5/10
Bytosť (1982)
Ze začátku jsem tomu moc nefandil, ale s postupujícím dějem mě mrazilo čím dál tím víc. A jestli se něco podobného skutečně stalo, to teda potěš koště. Navíc musím ocenit dobovou kvalitu. 7,5/10
Smrtiaci parazit (2009)
Čekal jsem další z řady již obvyklých trapáren, ale nakonec jsem byl docela mile překvapen (docela drsné scény a i překvapivý zvrat v ději). A dokonce jsem ochotnej překousnout i tu kupu morálních žvástů, příšernou ekoagitku, klasicky tupé chování poloviny postav, místy nic moc efekty a sundání vrtulníku špuntovkou. Takže dávám 5,75/10
Bojový oddiel (2003)
Někde na úrovni slabšího béčka (navíc z kategorie téměř "válečných" filmů, což se moc nevidí). No, mohlo to být mnohem horší. 3,5/10