Recenzie (888)
Červená planéta (2000)
Kvalitně udělané, avšak mouchy v logice některých záležitostí hodnocení snižují. 6,5/10
Pán Nikto (2009)
Aby z toho neměl jeden schýzu... originální, zamyšleníhodná podíváná. Zase něco do sbírky.
Anjel smrti (1998)
Po většinu filmu moc vydařený horůrek za 4*, za finále dávám ještě jednu navíc. 9/10
Wanted (2008)
Nějak se mi tomu nechce moc věřit. Ale jestli je to podle komixu, budiž. Nikdy jsem o něm ale neslyšel. 6/10
Ťažké prachy (2002)
S těma zvučnejma jménama to chtělo něco hlubšího - místo vícero loupeží bych se spíš věnoval jedné. Ale koukatelné to je. Ocenit se dá těch několik vtipných scének. 6/10
Poslední bitva padlých hrdinů (2004)
Nudné, příšerně roztěkané (příběhové línie) a šílenou hudbou podkresléné (téměř jak telenovela). Snad nejhorší válečný film, co jsem viděl. 2,5/10
Na brehu (2000) (TV film)
Na televizní film...klobouk dolů. 8/10
Biela smrť (2009)
Dal bych i více, nebýt (zbytečných) rušivých flashbacků a podivného závěru. 6/10
Peklo na zemi (2008) (TV film)
Film s velikým potenciálem. Bohužel zazděný blbým scénářem, nelogičností a povětšinou děsivými efekty. Až se skoro divím, že dávám 3,25/10
Operace Vzteklý pes (1968)
První polovina filmu je docela nudná, zbytek už je lepší. Navíc je pro člověka skutečně těžké vnímat Bridgese (jakožto fenomenální roli ze Žhavých výstřelů) za vážnou postavu. 5,5/10