Recenzie (785)
Smrtonosná pasca (1988)
So Smrtonostnou pascou som mal tú česť ju vidieť poprvýkrát len dnes (aj to viac-menej náhodou), ale na to, že akčné filmy sledujem len výnimočne a Bruce Willis rozhodne nie je môj obľúbený typ herca, to bola pohodovka so zopár dobrými hláškami ("Yippee-ki-yay, motherfucker") a tiež kvalitnými záporákmi stvárnenými Alanom Rickmanom a Alexandrom Godunovom, bez ktorých by to samozrejme nebolo ono. Asi si dám čoskoro aj dvojku :)
Neznesiteľná krutosť (2003)
Celkom v pohode. Naviac, Catherine Zeta-Jones v úlohe zlatokopeckej mrchy je vážne neodolateľná :)
Dámska jazda (2017)
Celkom pičovina, ale párkrát mi mohlo kútikmi.
Tropická búrka (2008)
Ale áno, celkom to išlo, párkrát som sa zasmial. Tom Cruise zmenený na nepoznanie a Robert Downey s hustým černošským prízvukom boli asi najlepší.
Straight Outta Compton (2015)
Rap síce nie je moja hudba, ale toto je hustý a nárezový príbeh o jednom z najslávnejších rapových zoskupení všetkých dôb. A že je to príbeh fakt zaujímavý dokazuje, že som vydržal celých 166 minút režisérskej verzie bez jediného zívnutia.
Láska cez internet (1998)
Romantické komédie príliš nevyhľadávam, ale v tomto žánri je "Láska cez internet" bezpochyby jeden z najlepších filmov.
Ja, Tonya (2017)
Tak tento film ma dostal. Pozoruhodný príbeh, skvelí herci a tá jej matka, no to bolo niečo neskutočné :) Až sa človeku nechce veriť, že tento príbeh napísal sám život.
Klub poslednej nádeje (2013)
Film so zaujímavou tématikou a skvelým výkonom Matthewa McConaugheya.
Gladiátor (2000)
Nádherný film. Veľmi dobrý príbeh a veľa emócií.
Thor: Ragnarok (2017)
Ľutujem, ale toto som nezvládol ani dopozerať do konca... Tá jedna hviezdička je za hlášku s obočím a naozaj sexy look Cate Blanchett.