Recenzie (419)
Četnícke humoresky (2001) (seriál)
Skvělý seriál po všech stránkách - počínaje scénářem, režii a výbornými hereckými výkony. Ústřední dvojice (Arazím a Béďa Jarý) je nezapomenutelná, hlavně jejich vzájemné rozhovory - třeba ten, jak se snažil Béďa zjistit, jestli Arazím čeká dítě s Ludmilou. " Vy jste se přeci měli rádi " , " Jó,jóóó,jóóóóó?" "Co tady jódluješ jako Tyrolák" !!! Prostě příjemný a humorný seriál o mnohdy nehumorných věcech. Díky pane Moskalíku za tento ojedinělý skvost...
Okno zo spálne (1987)
Velice napínavá kriminálka, má to tu správnou atmosféru a celý film neustále graduje. Velice se mě líbil Steve Guttenberg, který mě překvapil, jak umí zahrát vážnou roli (do té doby jsem ho viděl jen v komediích). Viděl jsem to kdysi v kině a dodnes vzpomínám na ponurý, dešťivý Baltimore a velice nesympatického zrzavého vraha s bílou tváří.
Santa hľadá manželku (2004) (TV film)
Příjemný vánoční filmeček, který umí dobře navodit kouzlo Vánoc, s mým oblíbeným Stevem Guttenbergem ...
Kid (2000)
Nebavilo mě to, hrozná nuda a strašně nesympatický malý představitel Willise...
Sabrina (1995)
Tuto romantickou komedii mám moc rád, je to sice taková pohádka pro dospělé, kdy se z ošklivého káčátka stane překrásná atraktivní ženská, ale vždy se rád podívám na reprízu. Pohodový film, u kterého nemusíte přemýšlet a odpočinete si u něho po pracovním dnu.
Kozí príbeh - Povesti starej Prahy (2008)
Asi dobrý nápad a plno práce, ale celkem to vyšlo vniveč. Je to takové divné, postavy dost nesympaticé, kostrbatý příběh a celkem nic neříkající animák. Výborný je akorát dabing, takže 2* jednu za dabing a druhou za snahu, ale na jedno podívání to stačí ... Promarněná příležitost, dobrý nápad - nepovedené provedení. A jako většina uživatelů jsem nepochopil pro koho to bylo vlastně točené, děti se moc nezasmáli(určité věci i nechápali) a dospělí se nudili.
Pohádky tisíce a jedné noci (1974)
Prostě skvělý Zeman, výborná animovaná pohádka o námořníkovi Sindibádovi umocněná nezaměnitelným hlasem vypravěče - Třísky. Český animovaný skvost!!!
Pokoj noci (1982)
Jako malé dítě jsem se u toho pořádně bál, hlavně závěrečná scéna v domě na pobřeží byla děsivá! Velmi dobrý mysteriózní thriller ...
Synové hor (1956)
Výborně natočený skutečný příběh 2 kamarádů,které postihla obrovská sportovní tragédie. Konec je hodně smutný a za ukápnutou slzu se vůbec nestydím. Holt i takové jsou hory, krásné i zrádné zároveň.
Štyri svadby a jeden pohreb (1994)
Prvotřídní britská spíše tragikomedie s nádhernou Andie MacDowell.