Recenzie (422)
Kuriér 3 (2008)
Díky drsnýmu negrovi se samopalem za 2*....
Kuriér 2 (2005)
Díky prsatý ženský se samopaly za 3*.....
Kuriér (2002)
Kvůli pitomý zápletce za 3* ....
Smrtonosná pasca 4.0 (2007)
Rád bych dal 4*.... fakt rád, ale ten film je takový uhlazený, popácký, pro všechny (zvlášt pro teenegry - sekundární hrdina počítačovej hacker), příliš vlastenecky americký (hádejte na který americký svátek zaútočí teroristé v tomto filmu) a aby bylo vidět že padouch je ultra zlej musí zacitovat Lenina (po tomto mu musí přát smrt všický američtí patrioti) a nejvíc mě naštvalo že tu pěkňounkou Havajanku zabil tak brutálním způsobem ten zlej Shrek (Bruce Willis).....
Pobrežné lýtka (2000) (seriál)
,,Pokud někdo bude chtít proniknout do tohoto karavanu, bude nejdříve muset proniknout do mě...´´ Větší ubohost, hovadinu, koninu, trapárnost, příšernost, zvrácenost a parodii sem dlouho neviděl......
Volajú ma Earl (2005) (seriál)
Jelikož dle ohlasů zde stojí 3. série za zlámanou bačkoru.....nehodlám se na ni dívat a kazit si jeden z nejlepších komediálních seriálů co znám.....
Zdivočelá země (1997) (seriál)
Gestapáci (nebo to byli ss-sáci?), děti s mp40, hodnej ruskej oficír, zlý čeští komouši, těžba uranu, westernizace Čech bla bla a nakonec telenovela......
Kouř (1990)
Jeden z nejúchylnějších a nejdivnějších českých filmů..... Byla to konina ale skvěle se na to koukalo....
Hellraiser: Inferno (2000)
Chtěl jsem si odpoledne zpříjemnit nějakou úchylnou vyvražďovačkou, bohužel (bohudík) v tomhle mě ten film zklamal....
RRRrrrr !!! (2004)
Začíná noc!!! Drž hubu!!!!!! Nedoceněné francouzské dílko. Nejvíc mě rozsekala návštěva náčelníka v obchoďáku.....