Recenzie (422)
Nejistá sezóna (1987)
Otázka co na tomto filmu vlastně hodnotit? Mám snad hodnotit ukázky z her, které jsem už hodnotil samostatně? Mám hodnotit konflikt zdavého rozumu s komunistickou cenzurou? A nebo mám hodnotit epizody ze života cimrmanologů? Zkrátka film se dotkne všeho a ničeho... dal bych za 3* ale za Bruknerovy příhody (andulka, tětiva), za Kašpara alias Melichara snažícího se hrát a za Smoljaka snažícího se režírovat dam za 4*.....
Sherlock Holmes (2009)
Ritchie se snaží seč to jde, ale z tak debilního scénáře se zkrátka víc vytřískat nedá......
Kick-Ass (2010)
SPOILER Strhávám hvězdu za jet-pack s rotačáky.......
Plod noci (1990)
Nebýt závěrečného masakru hodnotil bych za 1*......
Hellraiser (1987)
Před 30-ti lety to mohlo oslnit, dneska je to místy spíš k smíchu.....
Souboj vojevůdců (2002) (seriál)
Bitvy (popřípadě ofenzívy) nemůžeme shrnout jako souboj pouze 2 osob, nemůžeme srovnávat jejich životy a kariéru a to že tento generál vyhrál tuto bitvu není mnohdy ani záluhou jeho taktických schopností ale zásluhou odhodlanosti vojáků, popřípadě lepší výzbrojí....... V dokumentu mi též chyběli některé bitvy vyhrané nacisty (Francie, dobytí Hong-Kongu a Singapuru Japonci, Rommelovo dobytí Libye)......
Rain Man (1988)
Nudil jsem se .... a já se nerad u filmu nudím.....
Posledný Mohykán (1992)
Neřikejte že jste u toho neměli slzy na krajíčku......
Krvavá hostina (2005)
Smál jsem se prvních 10 až 15 minut kdy se představovaly postavy a pak ještě jednou při úmrtí asi devítiletého chlapce, kterému jeho matka povídá, že už ho nikdy neopustí..... fuj já sem ale hnusnej necita ......
Choď a pozeraj sa (1985)
Nikam jsem nešel a díval jsem se na tento film... dodnes přemýšlím jestli sem radši neměl někam jít.....