Recenzie (96)
Krakonošovo tajomstvo (2022) (TV film)
Toto by som nazval skôr romantickým fantazijným filmom ako rozprávkou, keďže to malo miestami depresívny, pomalý a ponurý dej a len pár čarov. Krakonoš bol niečo medzi obyčajným človekom a kúzelnou postavou. Nedokázalo ma to udržať v napätí.
Dashing in December (2020) (TV film)
Super, že je aj lgbt vianočný film, ale dej bol miestami nudný a dialógy často o ničom.
Dunaj, k vašim službám (2023) (seriál)
Na začiatku som sa potešil, že konečne seriál z historickej doby, ale časom som zistil, že to je iba okrajovo. O vojne sa iba spomína, aj o Židoch, ale nič svetoborné sa tu nestane. Je to telenovela pre ženy. Nakoniec všetko dobre dopadne. Chvíľu je niekto vo väzení, potom sa z neho rýchlo dostane a pokračuje tam, kde bol. Oceňujem peknú výpravu.
Záhada Silver Lake (2018)
Pri tomto filme si musí človek dať marihuanu, aby ho zvládol dopozerať. Dávam jednu hviezdu za pár vtipných momentov.
Ostrov (2023)
Skôr vzťahová skoro komédia. Pár vtipných scén a hlášok, pekné scenérie, medzi postavami to fungovalo, ale tá romanca ku koncu ma už nebavila.
Bombastický Johan (2022)
Komédia to určite nebola. Taká severská depka.
Delikatesa (2021)
Taká rozprávočka...
Smrt nás spojí (2019) (seriál)
Pre mňa veľmi dobrý seriál. Aj komediálny, aj dramatický. Páčila sa mi stopáž dielov (cca 30 min) a teda žiadne umelé naťahovanie. Výborne sa dopĺňali obidve hlavne postavy a skvele fungovali. Len tretia, posledná séria mi prisla narýchlo zbúchaná, asi kvôli chorobe Christiny Applegate. Zrazu sa objavila rakovina, hneď o pár dielov posledné štádium, nevysvetlené úmrtie, otehotnenie, rýchle vyšetrenie Benovho úteku od autonehody a následné väzenie a potom prepustenie za dobré správanie. A pritom vražda sa vyšetrovala celé tri série a vlastne ju ani nedoriešili :) Ale aj tak sa mi seriál páčil.
Elvis (2022)
Na to, že to bol skôr film o jeho manažérovi, zbytočne dlhá stopáž.
Známi neznámi (2021)
Je to označené ako komédia. Ale skôr je to dráma s pár komediálnymi prvkami.