Recenzie (21)
Americká krása (1999)
tak a nech si tí čuráci z panelákov a ordinácií berú príklad.
Čistá láska (2007) (seriál)
už aj tie telenovely sú čím ďalej tým horšie
R.I.S. Oddelenie vedeckého vyšetrovania (2005) (seriál)
skvelá kamera a zaujímavé príbehy a ľudské osudy,
Trója (2004)
nudná hudba, patetiské dialiógy, slabé ateliéry, slabé bojové scény, režisérske chyby, taký spartakus achilla nakope do riti až po uši.
Mesto tieňov (2008) (seriál)
A povedlo sa, ale prečo v telke ide furt geriatria a podkrovný byt?
Hrdinovia (2006) (seriál)
No závidím američanom oni si vytvoria hrdinov a my máme iba gynekológov a ja som iba chlap
Dexter (2006) (seriál)
Po utorkovom trápení u gynekológa a sexe v paneláku je tento macher liek na ubolenú dušu normálneho diváka
Bathory (2008)
no škoda, že som akosi premeškal Pána prsteňov, asi by som mal s čím porovnávať. Pán Jakubisko sa hodí na akčné filmy, určite, toľko strihov, scén. Tam kde nie sú slová, prechádza fikcia, budiž.
96 hodín (2008)
námet z komanda, kde hral arnie. Arnie bol lepší drsnák. Ale tento má viac rozumu. jak je libo.
Bulšit (2001)
sranda bokom, veď ak rambo môže byť fajn akčnák , tak toto je fajn comedy