Recenzie (19)
Avengers: Nekonečná vojna (2018)
Proč mi ho zabili? :'(
La La Land (2016)
Ten konec mě dostal. Kariéra a peníze, nebo šťastný vztah a rodina?
Molly a jej hra (2017)
Mám ráda ambiciózní a chytré ženy, a tohle je film přesně o takové. Paráda, díky za tento životopisný film. "Unavovala mě ta chamtivost. Moje, ne jejich. Všech." Je to film o utváření osobnosti, které hodně ovlivňují rodiče
Vše pro dobro světa a Nošovic (2010)
Jako Nošovjan, který celé dětství každý víkend jezdil na kole na chatu přes pole, kde teď Hyundai stojí, a který se odstěhoval po dostavění továrny stovky kilometrů daleko, pro mě tento snímek moc znamená. Jedno velké DÍKY.
Pýcha a predsudok (2005)
Nejlepší romantický film. :)
Pán Nikto (2009)
Toto je film přesně pro mě. Často si říkám, co by se stalo, kdyby.
Avatar (2009)
Největší filmový zážitek a první moje 3D.
Amores perros (2000)
...Láska je kurva...
Životy tých druhých (2006)
Začátek mě vůbec nebavil, nakonec super..5*
Sedem (1995)
Úžasný temný film s "promakanou" zápletkou a naprosto fantastickým a pro mě šokujícím závěrem. Takové napětí (spíše nedočkavost) jsem dlouho necítila, nehybně zabořená v sedačce jsem se nemohla dočkat toho překvapení>>toho konce. ! Vynikající herci začínající svou kariéru a jejich uctihodné výkony _ Pitt jako nezkušený nováček agent, Freeman naopak zkušený a fantastický Spacey jako zloduch nahánějící strach. Vážně bych ho nechtěla potkat, ty jeho oči, výraz a klidný přesvědčivý hlas_nezapomenutelné a hlavně velké překvapení, protože jsem ho v tomto filmu vůbec nečekala...Vraždy byly tak nechutné a promyšlené, že se ještě teď klepu. Dvě hodiny a stále se to rozjíždělo. Je to nezapomenutelný brilantní a fantastický film, který můžu jen doporučit...Konec mě opravdu dostal (jen mi ta krabice připomněla útěk z vězení a shodila ho dolů; takové napodoboování)