Recenzie (2 128)
Pink Floyd - Live in Venice (1989) (koncert)
Viděl jsem 60 min. verzi. Byl jsem chladný, první písně nebyly můj šálek kávy, až dokud nepřišla píseň Time. Poté už to byly samé dobré staré fláky, ale než se to vůbec stačilo rozjet, konec. Osobně mám rád starší Floydy a koncert v Pompejích je pro mě nepřekonatelný. 70% a 4%.
Woodstock: festival jedné generace (2019)
Zajímavý pohled do zákulisí, ale muziku moc neuslyšíte. 75%.
Oliver Twist (2005)
Pěkný příběh slušně zfilmovaný. 75%.
Národní parky na západě USA (2017) (TV film)
Reprezentativní výběr toho nejlepšího z přírodních parků. Bohužel obraz se mi zdál často ne moc dobrý (protisvětlo a horší barevné podání) a hudba už se mi vůbec nelíbila. Přesto dobrý počin, 75%.
Lon McQ (1974)
Přednosti filmu - velmi dobrá hudba a auto green hornet, slabiny - absolutně nevhodný hlavní hrdina, příběh taky nic moc. 65%.
Zvláštny deň (1977)
Zajímavý film, ale iritovalo mě to neustálé rádio na pozadí. 65%.
Amarcord (1973)
Krásná nespoutaná Itálie, pastva pro oči i uši. Nepřekonatelný Fellini. 85%.
Gallipoli (1981)
Film na mě působí velmi přirozeně a nenásilně, dlouho jsem takový pocit neměl. I když se z velké části může zdát, že se nic moc neděje a že je to takové o ničem, není to pravda. Závěr jistě mnohým vhrkne slzy do očí. 75%.
Kingsman: Tajná služba (2014)
Příjemná povedená akční komedie / parodie, která postupně roste a sílí, až na konci krásně zábavně vygraduje. 75%.
Noc generálů (1967)
Chytře postavený válečný film, který se mi z počátku zdál nic moc, ale postupně mně přesvědčil o svých kvalitách. Peter O'Toole zde exceluje. 75%.