Recenzie (2 127)
Človek zo železa (1981)
Dokážu si představit, že film v době uvedení byl v Polsku celkem bomba a že snad i dnes u Poláků má stále nostalgický úspěch. Mě bohužel úplně neoslovil. Představitel hlavní role mi není sympatický. Na druhou stranu bylo pěkně naznačeno, jací jsou Poláci notorici. A závěrečná píseň moc silná - takový polský Kryl. 65%.
Master & Commander: Odvrátená strana sveta (2003)
Umím lépe využít svůj čas než u tohoto filmu. Nebylo to sice nekoukatelné, ale ani nijak zajímavé. Pro mě ztráta času. 60%.
Zelený ľad (1981)
Kdysi za komoušů to byl u nás oblíbený film a jako kluk jsem ho viděl a stále si ho pamatoval jako nadprůměrný. A kupodivu se po letech ukázalo, že ten film je fakt dobrý. 75%.
Štvrtý protokol (1987)
Dobře odvedená práce - herců, režie a taky hudba je slušná. 70-75%.
Stratené mesto Z (2016)
Na to, jak to bylo dlouhé, to řeklo málo a to málo bylo nepřesvědčivé. Spíš nuda, 60%.
Zábava, zábava (2018)
Natočeno zcela věrohodně a poutavě, prostě jsem koukal a skoro nedutal. Drsné, reálné. 80%.
Vyšší princip (1960)
Ani jsem nečekal, že mě to tak dostane. 80%.
Přepadení vlaku z Pelhamu (1974)
Slušná poutavá podívaná i s trochou toho humoru, povedená hudba. 75%.
John Lee Hooker, bluesový příběh (2001) (TV film)
Průměrný dokument, který ukazuje spíš zestárlého umělce, než se víc zabývá jeho životem. 65%.
Moulin Rouge (1952)
Včera jsem dočetl knihu a tak se mi film těžko hodnotí, protože kniha je mnohem obsáhlejší a film je v mnohém zkratkovitý. Snad bych řekl, že vidět film a neznat knihu by ani moc nešlo. Film není špatný, ale na výbornou knižní předlohu prostě nemá. 70% a na hraně 4*.