Obľúbené filmy (10)
Mulholland Drive (2001)
Klub bitkárov (1999)
Spalovač mrtvol (1968)
Siedma pečať (1957)
Persona (1966)
Antikrist (2009)
Dvanásť rozhnevaných mužov (1957)
Grindhouse: Planéta Teror (2007)
Matrix (1999)
Inland Empire (2006)
Možná je zde přítomen jakýsi vyšší smysl, já ho ale nepotřebuji - pro mě je Inland Empire nádherným Lynchovým konečným přenosem do světa snů, kde by studený, snadno pochytitelný příběh byl jen na škodu. Nejpůsobivější scéna celé Nikkiiny/Susaniny cesty peklem a očistcem je však přeci jen návštěva Grace Zabriskie v jejím domě hned ze začátku...