Recenzie (70)
Expendables 4 (2023)
Dlouho jsem neviděl tak směšné filmové efekty. Vše vypadá, jako by se jednalo o studentský snímek a ne film plnej akčních ikon.
Uvnitř (2023)
Náročné a inteligentní psycho drama. Je otázkou, zdali tu máme zloděje uvězněného v "moderním bytě" nebo "klec", do které byl záměrně vpuštěn. Snímek nechá diváka se rozhodnout. Buď zvolí snazší cestu, a dostane průměrný zážitek (možná až nudu), nebo zvolí tu naročnější a bude se snažit pochopit hlavní myšlenku snímku.
The Ark - Everyone Wanted to Be on This Ship (2023) (epizóda)
dám tomu ještě šanci, ale ..... :(/
Šialená noc (2022)
Tommy Wirkola je vycházející bůh filmu.
1899 - Klíč (2022) (epizóda)
Tak jestli další sezóna začne tam, kde končí první, tak se těším. Zvlášť se ale bojím, aby to nedopadlo jak Westworld, kterej se proměnil v ukecanou telenovelu a doplatil na to...
FIFA: Pod povrchem (2022) (seriál)
Dokument je strašně utahanej a v podstatě neobjasňuje nic, co by nebylo známo ....
American Horror Story - Něco se blíží (2022) (epizóda)
Nemám nic proti gay, ale fakt se nebudu koukat, jak se v každé epizodě cucaj..... Odporný.
Cyberpunk: Edgerunners - Na Měsíci! (2022) (epizóda)
Zajímavá úchylka CD PROJEKT RED, že v jejich hře a teď i anime, SPOILER: vše musí končit smrtí hlavního hrdiny nebo špatným koncem obecně .... :D
Samaritán (2022)
Zklamání s velkým "S". Styl hraní "zlomenýho ramba" tady tentokrát moc nefungoval ...
Ja som Groot (2022) (seriál)
Kdepak 5 minut, ale minuty 3! I Am Groot parazituje sám na sobě a ještě nepodařeně. Tohle je akorát tak snaha o navýšení prodeje jeho merchu.... zcela o ničem.