Recenzie (42)
Enderova hra (2013)
Zajímavý film, který vůbec neubíhal. Nedosahuje ani třetiny kvality literární předlohy.
Návrat Temného rytiera (2012)
Nejlepší z celé batmanovské série. Nolan je prostě geniální.
Kto prežije (2000) (relácia)
Jedna z nejlepších "reality" show. Jeff Probst opravdu umí. Baví mě téměř každý díl.
Fighter (2010)
Není to špatný film jenom mi na něm něco chybělo, ani nevím co přesně, ale něco tam chybí, jinak bych dal 5*
Wasabi (2001)
Nevím proč, ale tenhle film i když nepatří k těm kvalitnějším mi moc přirostl k srdci. Je to celkem jednoduchý a předvídatelný příběh, ale způsob, kterým je to zahráno jak Jeanem Reno tak i Michaelem Mullerem je prostě tak dokonalý a dokáže mi i v horších chvílích dokonale zvednout náladu
Vrahúni (2010)
Tnhle ten poči mě dost potěšil. I když rozhodně nepatří do sorty kvalitních filmů. TEnhle film je pro mě zařazen do kolonky oddechových filmů. Kdykoli bude nuda a budu se chtít podívat na něco nenáročného určitě v tu chvíli bude mít u mě své místo.
Gumkáči (1985) (seriál)
Srdeční záležitost mého dětství. Skvělý seriál. Není co dodat. Snad jen aby se v dnešní době točily podobné seriály pro děti a ne ty stupidní výplachy mozků.
Policajná akadémia (1984)
Skvělá podívaná k odlehčení náročného dne. Škoda, že tento film nezůstal osamocen. Další pokračování už jsou slabší a slabší i když 3 se trochu blýskla. nedokážu si v roli Mahonyho představit nikoho jiného než Steva Guttenberga. A proto tento film odemě dostává palec nahoru a 4*:-)
Sedem samurajov (1954)
Naprosto souhlasim s tím co napsal Turiec. Tak jak je hodnoceno v superlativech sedm statečných tak by měl být hodnocen i tento film. Po shlédnutí tohoto snímku musím uznat, že sedm statečných je pouhá kopie s velice jemně pozměněným dějem. Ale tenhle film si zaslouží 5*
Drsný Shaft (2000)
Průměrný film s kvalitním obsazením. Je pravda, že herci tenhle rádoby zábavný či akční děj posunuli trochu výše a proto až 3*