Recenzie (420)
Ripley (2024) (seriál)
Pěkné. Black and white. Jen poslední záběr pátého dílu byl barevný :-) Ale pěkně zahrané, natočené, sestřihané, zrežírované... A samozřejmě skvělá předloha paní spisovatelky!
To se vysvětlí, soudruzi! (2024) (seriál)
Je to velké, je to barevné a několik desítek let tady takový seriál nebyl. Tak se chválili autoři na ČT1 a 2. Jasně, když mě někdo nepochválí, udělám to sám. Přiznám se, že jsem neviděl ani jeden díl celý. Nejsem masochista a nemíním každou neděli blejt. A jestli tohle je komedie co nám veřejnoprávní TV předává prostřednictvím našich samsungů, eldží, šarpek, sony a pod. tak ať si to strčí tam kde slunce nesvítí. Běžte už s tímto humorem do prdele a nebo tam dejte smích, abych věděl kdy se mám popadat za břicho. A jsem rád, že tady desítky let takový seriál nebyl. A doufám, že nebude!
Takí normálni zabijaci (1994)
Přemýšlel jsem o ****, ale nakonec jen tři. Tak jak mi Harrelson nevadil a i jsem jeho roli bral, tak Lewisová mě vyloženě srala. Nevím proč, ale byla mi nesympatická. Ne proto, že byla vražedkynině a pod., ale zkrátka, nesympatická. Všeobecně. Nebylo to špatné a zhlédnutí na iVysílání na třikrát, tomu určilo i počet hvězd. Do kina bych na to nešel. Taky jsem na tom v té době nebyl a dobře jsem udělal. O nic jsem nepřišel. Ovšem novináři se v tom museli poznat. Ne, že ne.
Génius - Picasso (2018) (séria)
Pořád dokola. Nic nového se postupně v dílech neobjevovalo. Jen nové ženy. Za poslední díl **.
31. Český lev - Ceny České filmové a televizní akademie za rok 2023 (2024) (relácia)
Je mi jasné, že umělci je jiná sorta lidí a jako takový se musí sami pochválit. Nejlépe při předávání cen v tv. To se na to dívá plno lidí. A oni nám dávají při hodnocení jen jednu nebo dvě hvězdičky na ČSFD a my nejsme v červených číslech. Tak jim to musíme vysvětlit. Proč do toho ale cpou politiku nevím (vlastně vím, jsou v tv a jsou chytřejší než většina národa, tak je musí poučit). Proč si někteří musí vylévat srdce co bude až bude, to nevím. Není ale dobré to přerušovat slovy: ,,Jsme dlouzí!", když u jiné Osobnosti se neukázal ani proužek kouře. Jiný metr! A tak jsem od tv odešel. V minulých dílech předávání ČL jsem napsal, že se na to už dívat nebudu. Nedodržel jsem slovo. Moje hrubá chyba. p.s.: z oceňovaných děl jsem viděl jen Volhu.
Na západní frontě klid (2022)
Kniha je super, hrozná! A pokračování Cesta zpátky je ještě lepší, hroznější! Film tomu odpovídá. ,,Pěkně" ukázaná nejhorší válka lidstva. S minimem hudebních tónů (což mi vyhovuje) a odpovídá skutečnosti. Taky tam nehrála hudba! Ale to je můj názor.
Metóda Markovič: Hojer (2024) (seriál)
Formou vyprávění mě seriál vyhovoval. O hereckých výkonech se asi nemá cenu vyjadřovat. To jak se chovali ztvárnění aktéři je na jinou kapitolu a jestli to tak bylo či ne (asi ano) je úplně jedno. Taky neposuzujeme v seriálech jestli doktoři takto operují nebo jednají s pacienty... Za mě seriál měsíce. Minimálně.
Reacher - Season 2 (2023) (séria)
Trochu přehnané. Knihy jsou lepší, ale když to člověk moc nežere, tak s vypnutým mozkem se na to koukat dá.
Reacher - Season 1 (2022) (séria)
Knihu jsem četl. Udělali to dobře. A Reacher vypadá jako Reacher, ne když to hraje Tom Cruise. Tak že za mě ano. A doufám, že budou pokračovat...
Fargo - Season 5 (2023) (séria)
Dle mého názoru to byla nejlepší řada Farga! A jsem zvědav co tento seriálek letos překoná. Musel bych asi opakovat slova níže. Juno Temples úplně nejlepší role a perfektně zahraná. A finále mi vůbec nevadilo. Byl jsem u něj napnutý, kdy se to zvrtne, a ono nic. Perfektní série. Doufám, že bude ještě nějaká, někdy...