Recenzie (136)
Memento (2000)
Originální! Prostě Nolen. Doporučuji. Rozhodoval jsem se mezi 4 a 5*, ale zatím 4* než se mi to rozleží v hlavě na druhý den!
To bude boj! (2012)
Moc jsem od toho nečekal, ale příjemně mě to překvapilo. Reese sexy a Hardy s Pinem bez chyby! Celkově spokojenost váhal jsem mezi 4 a 5*. A jelikož se mi to rozleželo tak přidávám tu 5, protože řadím mezi top komedie/akční v roce 2012.
Projekt X (2012)
Jedním slovem "LOL" Tomu se říká cool party :D.
Kurz sebaovládania (2012) (seriál)
Hodnoceno po 9 epizodách. 4*
Odplata (1999)
Frajer Porter ve velkém stylu rozjíždí svojí pomstu. K tomu výborná hudba, napětí a akce. Tento kousek patří mezi jeho jeden z nejlepších filmů, co Gibson natočil. Takže já byl Spokojený. 4,5*
Diktátor (2012)
No čekal jsem více ... sem tam zábavné scény, ale jinak pro mě průměr.
Half Nelson (2006)
Nepochyboval jsem o Ryanovi "učitele v podobně smažky" zasloužená nominace, takže potvrdil kvalitu. Sice moc nemusím filmy na téma drogy, ale určitě zajímavé drama. Navíc kvalitní OST, takže 4* má zaslouženě.
Neriadená strela (2010)
Delší dobu jsem to měl ve frontě a né a né si to pustit, až jsem se přemluvil nakonec a velice příjemné překvapení. Nebylo místo, že bych se nudil nebo ztratil zájem. Velice povedené a navíc "šmrncovní Emily Blunt"
Skús ma rozosmiať (2011)
Přemlouval jsem se na to delší dobu a byl jsem mile překvapen! Od začátku do konce mě to bavilo a "Aniston" je stále sakra hot. 4,5* minimálně...
Prci, prci, prcičky: Stretávka (2012)
Po trojce konečně zase stará sestava a pro mě 4*čkovej návrat. Stiffler je Stiffler!