Recenzie (192)
Česť a sláva (2008)
Dej ubiehal trochu pomalšie, ... Dal by som plný počet, ... Ale, ... Chýbalo mi tu VIAC Akcie, ... Farrell umíí :-)
Gran Torino (2008)
Asi po 20. zhliadnuti som zistil sakra ten film ma všetko čo čakám od NAJ filmu super hlášky super herca super režisé ra a super scenáristu a to všetko v jednom , ... BRAVO !
JCVD (2008)
Tak takýto film užž tak skoro nikto nenatoči, ... Veľmi vydarene su narážky na Seagala + ta samospoveď v polovici filmu nemá chybu, ... Hotový skvost - BRAVO, ... BRAVO!!
Kat 2 (2008)
Akcia,Akcia, Akcia
Králi ulice (2008)
Reeves opäť raz ukázal , že tieto role drsných týpkov mu brutálne svedčia, a preto tento film zaraďujem k najlepším akčným thrillerom nielen roku 2008 -BRAVO!!
Kuriér 3 (2008)
Skvele akčné pokračovanie nadupane skvelými súbojmi a akciuou, ... Nemá to barz nadupaný dej , ... Ale je to typický akčňák s mojím obľubencom Stathamom a už len kôli skvelej prvej časti som nedal plný počet hviezdičiek , ... Parádne som si pri tomto filme odychol :-)
Pomstím tvoju smrť (2008)
Nudný akčný snímok, ... Ako keby tam hral Dudikoff,...Dopozeral som to len kôli van Dammovi a skevelemu Adkinsovi + za záverečný boj pridávam hviezdičku
Rallye smrti (2008)
Brutálne vymakaný Statham v brutalne vymakanom sci-fi náreze, ... Patrí k mojim naj filmom - BRAVO!!
Rolling Stones (2008) (koncert)
Skvelý koncert najklasickejšej rock&rollovej skupiny - BRAVO!!
Temný rytier (2008)
Asi najlepšie stvarená záporná rola akú som kedy videl oscar zaslúžený