Recenzie (153)
Saw VI (2009)
Tak konec nám ješte nepřišel. Ale nadávat na tento díl uřčitě nebudu,i když by se nějaké výtky našli,ale to udělá za mě někdo jiný. Musím pochválit děj filmu,který vás mimo jiné zavede do předešlých dílů a vy tak možná pochopíte některé otazníky co se Vám drží v hlavě z této série. Uvidíme jak nám dopadne SAW VII?? :-) Za mě 80%.
Phantasm II (1988)
Dvojka se mi líbila o hodně více.. Nebyl jsem v tom tak zmatený jako v jedničce. Angus Scrimm v roli dlouhána to opět skvěle zahrál. Pro mě 95 %
Polnočný vlak (2008)
Nebýt toho stupidního konce z nějakýma trolama co žerou mrtvoly. Tak bych možná dal větší hodnocení.Vinnie Jones mě ale nezklamal,ale to nemůže zachrábit celý film. Pro mě 65%
Márnica (2005)
Tohle se Hoperovi moc nepovedlo,škoda škoda
Pravdivé lži (1994)
Super luxusní film.. :-))) 100%.
Nie je z teba až tak paf (2009)
Nejsem žádný fanda sladkých romantických komedií,ale tento film není špatný a dokonce jsem u něj neusnul.:-) Docela se mi to líbilo.70%
Chlapec, který spatřil vlkodlaka (1973)
Velmi příjemný filmeček ze 73.Vlkodlak vypadá jak přelostlý šteně v lidské velikosti,ale i tak se na ten film dá koukat. Myslím že v dnešní době jsou horší horory než takto starý film. 68%
Phantasm (1979)
za mě 75%.
Mortal Kombat (1995)
Pro mě za 100% je to jeden z mých oblíbených filmů z mládí. Super..
Noc v múzeu (2006)
90%