Recenzie (353)
Kondor (2018) (seriál)
Společně s Homelandem patrně nejlepší špionážní seriál.
Mandalorián - Kapitola 9: Šerif (2020) (epizóda)
Tak o Duně asi všichni ví, takže tady šlo spíš o složení poklony k nadcházejícímu filmu (který se bohužel o rok odkládá).
Rick a Morty - The Vat of Acid Episode (2020) (epizóda)
Jeff Loveness po třech dílech, které patří k nejslabším (draci, vlak a promortyus), konečně napsal skvělý díl.
Hra o trůny - Zvony (2019) (epizóda)
Tohle je ta stará dobrá Hra o trůny, jak si ji pamatuju. Tohle jsou ti původní tvůrci, kteří se nebojí jít proti přání průměrného fanouška.
The Orville - Identita, časť I (2019) (epizóda)
Už jsem myslel, že druhá sezóna nemůže klesnout níž, a chtěl jsem s ní skončit, když se tu zjevil tenhle skvělý díl. Snad bude zbytek sezóny v podobném duchu.
Mestečko Twin Peaks - Episode 16 (2017) (epizóda)
Vraťte mi Dougieho Jonese :(
Mlha - The Law of Nature (2017) (epizóda)
Tento díl provedl vpravdě geniální obrat a postavil vše na hlavu, resp. z hlav postavil všechny postavy konečně na ty správné nohy.
Smaragdové město - The Beast Forever (2017) (epizóda)
Už dlouho je jasné, že styl Tarsema Singha nesedne každému. Pokud máte ale rádi autentické herecké výkony, neotřelý vývoj děje a snově nádherný vizuál, seriál je přímo pro vás.
Rogue One: A Star Wars Story (2016)
Zřejmě nejlepší film ze světa Star Wars. Korunované naprostou nekompromisností závěrečné scény.
Muži bez křídel (1946)
Jako jeden z mála českých filmů film postavený víc na struktuře soudobé reality než na obvyklých trampotách českého človíčka. Díky tomuto u nás vzácnému přiblížení se světové kinematografii (a vzdálení se typickému českému divákovi) jde o jediný český film, který vyhrál Zlatou palmu v Cannes.