Recenzie (28)
Papírový dům (Netflix verze) (2017) (seriál)
Super serial konečne po dlhšej dobe ma niečo pohltilo!!!
Sklenené peklo (2017)
Katastrofa!!!
Inferno (2016)
Po precitani knihy je toto dost slaby zart a premrhany potencial.
Päťdesiat odtieňov sivej (2015)
Asi prvy film co som videl skoncit v polovici...
Kapitán Phillips: Prepadnutie lode Alabama (2013)
Mohlo to dostat aj viac ale pokazilo to niekolko primitivnych scenaristickych chyb ako najdebilnejsia vymena rukojemnikov aku som kedy videl a nasledny nelogicky odchod piratov. A par dalsich. Takisto to bolo zbytocne roztahane.
Pot a krv (2013)
Miestami fakt že veľmi zábavná totálna blbosť !!!
Kajínek (2010)
Veľmi dobre natočené, na to že je to z našich končín ma to veľmi prekvapilo. Klobúk dole.
Pred polnocou (2013)
Tak toto ozaj nie je moja šialka kávy - 20 minút kukať na čelné sklo auta by bolo moc aj keby tam bola moja oblúbená herečka polonahá :-)
Válka špionů (2012)
Nebolo to zle. Asi to bude tym ze som prespal stvrtinu filmu lebo fakt mi tam nieco v deji chybalo. Ale videokonfera Hitlera bola super ;-)
James Bond: Skyfall (2012)
Na Jamesa 007 som ocakaval ovela viac.