Posledné recenzie (26)
Kingsman: Tajná služba (2014)
Překvapilo :)
Mad Max: Zbesilá cesta (2015)
Kino 3D - musim si to srovnat v hlavě :)
Expendables: Nezničiteľní 2 (2012)
"My shoe is bigger than this car!" - Fucking GREAT, Cant wait for Expendables 3!