Recenzie (659)
Neznámy Shakespeare (2011)
Uz davno ma film z tohto obdobia takto nedostal. Jasne ze preskakovanie casovych rovin a velky pocet postav moze hlavne zo zaciatku vytvorit slusny zmetok no po jeho prekonani som dostal viac nez som ocakaval.
Farba citov (2011)
Skvely film o dobe, ked rasizmus bol spolocensky tolerovany.
John Carter: Medzi dvoma svetmi (2012)
Obavy boli zbytocne, skor ako vykradacka to posobi ako pocta znamym hitom a naviac Taylor Kitsch prekvapil. Spusta dobrych napadov a woola je proste bozia.
Tintinove dobrodružstvá (2011)
Mohol to byt super animak, keby... Pribeh, Hlavna postava, Humor... Ale co stale lepsie ako vacsina podobnych titulov.
Pestúnka v akcii (2010)
Vikendova rodinna oddychovka ktora sa ani neda brat vazne.
Billy Elliot (2000)
Billy je proste frajer.
Najsilnejšie puto (2011)
Nekompromisny utok na citlive povahy a slzne kanaliky. Narozdiel od tradicneho americkeho rodinneho mainstreamu ponuka aj hlbku a naviac, davka pozitivnej energie nieje nikdy na skodu.
Vládca temnôt (1987)
Skvely atmosfericky horor so starej skoly s kvalitnym koncom.
Vianočná koleda (2009)
Dickensova nesmrtelna klasika a naviac v slusivom animovanom kabate. Hlavne na vianoce ma svoje caro.
Vymedzený čas (2011)
Zaujimavy filmik ktory mohol ist viac do hlbky a Timberlake mi tiez velmi nesadol inak ok