Recenzie (659)
Legenda o lietajúcom Cypriánovi (2010)
S prizmurenim oka tri a prosim, menej je niekedy viac. O scenari je snad skoda hovorit a rezia tiez paberkuje.
Toy Story 3: Príbeh hračiek (2010)
Slabsie ako predchodcovia ale stale o skok pred zvyskom sveta.
Útek na Horu čarodejníc (2009)
Skvela zabava pre vsetkych. Takmer.
Avatar: Posledný vládca vetra (2010)
Nie take hrozne. Vhodne skor pre mladsieho a nenarocnejsieho divaka, ale da sa.
Shrek: Zvonec a koniec (2010)
Po slabsej trojke navrat ku korenom a snad sa uz ta kravicka podojila definitivne.
Twilight Saga: Zatmenie (2010)
Treti diel, treti reziser a da sa povedat, ze aj najlepsi. Prvykrat som sa nekusal od nudy, bohuzial, stale len priemer. Mozno nabuduce.
Chlapec v pruhovanom pyžame (2008)
Nakoniec styri aj ked som rozmyslal o troch. Predsa len sa z tohto materialu dalo ziskat viac.
Kalifornia (1993)
Nebyt prehnanej dlzky a divneho konca bolo by to za 4*.
Elitné komando (2007)
Zda se, ze brazilske slumy su nevycerpatelnym zdrojom nametov. Takisto ako skoro vzdy paradny pocin.
Kókaku kidótai: Stand Alone Complex - Solid State Society (2006)
Nemozem inak ako plne hodnotenie. Hoci asi slabsi ako predchodci, maximalna spokojnost.