Recenzie (391)
Hrozba smrti (2024)
Souhlasím s komentářem uživatele Verbal, přesto mě to bavilo. Do půlky jsem koukal na mobilu a pak zapnul TV. Říkal jsem si, že Connor by nešel do ničeho kde umře... Natáčení mohlo být veselé. :-D Hlavní ženská postava je moc hezká +1* a tak trochu mi připomíná mladou Angelinu, myslím, že má budoucnost.
Temné hmoty (2019) (seriál)
První řada nadějná. Druhá řada nastavená kaše. Trapné. Prázdné. Ubohé herecké výkony. Hrozný casting... Takový zmar.
Velký lov (2020) (seriál)
Vynikající... 🙏❤️
Princ Bajaja (1971)
Bezva pohádka, šílená hudba jak z hororu a házení živých lumpů ze skály to je PG18 moment hahaha. Celkově 4* za snahu, Magdičku broskvičku a koníčka. Moc prima.
Panna a netvor (1978)
Absolutní drama. Strhující vyprávění. Při sledování jsem byl zcela okouzlen.
MasterChef Česko - Série 3 (2019) (séria)
Kočko blitko srajda... Bon apetit!
Uncharted (2022)
Umělé pavučiny, nuda a trapnost...
Chaos (2021)
Sračka.
Rod Draka - Princezna a královna (2022) (epizóda)
Změna herců hlavních rolí... Hnus
Rod Draka - Osvítíme cestu (2022) (epizóda)
Utrpení....proč herci vypadají jako opice? Co je to za casting....