Recenzie (41)
30 minút alebo menej (2011)
Obyčejná tuctovka na deštivý páteční večer...
Chechták (2007)
Vyhulenej film, kterej může opravdu něco říct jen pokud jste při sledování správně nadopovaní :-) Pro mne nevýrazný...
Ako sa krotia krokodíly (2006)
Jsem vděčnej tomuhle snímku, neboť díky němu jsem zjistil, že jedinou českou režisérku, kterou jsem schopen akceptovat zůstává paní Chytilová...to co nabízí toto dílko je bohužel snaha udělat velkofilm z prázdnýho listu papíru...
Sladkých 17 (2002)
Přijďte - nic nečekejte, odejdete - nic nedostanete...prostě nevinnej filmeček, kterej neurazí ani Bushe, ani islámský teroristy...
Smoliar (2003)
Příjemné překvapení, někdy ovšem mírně křečovitě naivní...
Hrozba z temnôt (2009) (TV film)
Všechno to špatné co může béčkový horror nabídnout, je v tomto filmu obsaženo...jedna hvězda je za půvabnou C. neron.
Scott Pilgrim proti zvyšku sveta (2010)
Úžasný comicsový zpracování, řízlý Tarantinovsko-rodriguezovským uměním...krásná podívaná...
Lovci votrelcov (2008)
Asi si taky pronajmu obchoďák a natočim horor...
Pineapple Express (2008)
Od filmu se očekávat všechno možný vyjma toho co skutečně je, nevtipný, trapný a naivní dialogy a místy na komedii až moc násílnické scény.
Päť lupičov a stará dáma (2004)
Celkem vtipná komedie s inteligentní ukázkou herectví.