Recenzie (78)
Diktátor (2012)
Ach bože, já tyhle komedie nesnášim, ale u týhle sem prostě celou dobu brečela smíchy, takže tutovka!
Chuck (2007) (seriál)
Will you marry me, Chuck Bartowski?
50/50 (2011)
Já nevim, takový klišé. Shlédnuto poprvé a naposledy.
Macík (2012)
Na to jak o tom všichni pějí básně, mě tahle comedy moc nenadchla. Teda, víceméně její první polovina ušla, ale jakmile se ti dva začali prát alá Bud a Terence, tak to šlo prostě totál do kytek. Pak to na konci vyzdvihla na chvíli vteřinová vtipná momentka alá "Im a little fucked up when you put some stuff into wrong places", ale jinak blbost porstě.
Gran Torino (2008)
Všechno ve filmu šlo přesně tak, jak se očekávalo, a přesto jsem neměla ani na chvíli pocit klišé. Ihned zapadlo mezi mé nejoblíbenější.
Koralína a svet za tajnými dverami (2009)
Já sem teda jako normálně posera, ale abych se bála i u animáku? :)) bombastickej počin, Burtonovská animace z toho jen čpí. Náměty jsou prostě bomba, knoflíky, krysátka plný prachu, a tak dále...
Má ma rád, nemá ma rád (2010)
Ihned spadá mezi mé oblíbené. Žádná vyumělkovanost, jak jsem se tu někde dočetla... Knížku si určitě přečtu .. :o)
Ľúbi ma, neľúbi ma (2002)
Máj gád, koukat na pošahanou holku, co spíš patří na psychárnu, mě fakt nebavilo.. Tim spíš, že takovejch pomatenejch holek "láskou" vidim denně mraky..
Môj týždeň s Marilyn (2011)
Dva body pro Michelle, dala si sakra záležet a je to vidět.. Zbytek nuda..
Královna Alžběta (2005) (seriál)
Pro mě až jednotvárně zaměřený na jednu lásku Elizabethina života. Za její vlády dosáhla spoustu úžasných věcí, nejen v zahraničí, ale i doma (rozmach kultury, náboženství), což ve filmu bohužel nějako vůbec není zmíněno. Takže za to mínusové body, plusové za herecké výkony, zvláště Helen Mirren, a kostýmy.