Recenzie (8 001)
21 gramov (2003)
"Jakou váhu má 21g?" Myslím, že velkou. Každopádně velký je tento film, příběhem, režií, hereckými výkony, duchem...
V moci posadnutosti (1993)
"Ptáte se, jestli mám božský komplex? Tak já vám to povím. Já jsem Bůh!" Silná slova, ale slabší provedení na tu hereckou sestavu.
Čokoládové pokušení (2012) (TV film)
Snaha o mysteriózní krimi, ale jednou stačí.
Mafiáni (1990)
"Pokud vím, vždycky jsem chtěl být gangsterem..." Já, pokud vím, jsem mafiánské filmy v oblibě neměl, ale v tohle provedení bylo nadstandardní. Jen ta délka...
Liza, líščia víla (2015)
"Rukulíbám, slečna Ufonka?" Přiznávám, že maďarských filmů jsem viděl tolik, že bych je jistě spočítal na prstech jedné ruky. Ale tato romatická a zatraceně černá fantasy komedie je jedním z nejhezčích snímků, co jsem viděl a od nynějška mou kultovkou! Excelentní "retro" režie, parádní stylizovaná kamera a nadstandardní herecké dialogy i monology, včetně hereckých výkonů... prostě nádhera :-) "Láska je jako... Však víte... Kurva práce?"
Ostrovy uprostřed proudu (1977)
"Moře... je to můj domov, moje náboženství, nebo spíš něco, co mi boha nahrazuje..." Dobrodružné drama o touze, rodině, přátelství, ale i o válce a odloučení. "Celej den tu sedím, jako bych chtěl požádat o odpuštění, aby se to vrátilo zpátky..."
Agatha Christie's Poirot - Slony majú pamäť (2013) (epizóda)
"Manželé, kteří žili v naprosté harmonii... kdo kdy slyšel něco takového?" Klasika!
Tajomstvo môjho úspechu (1987)
"Vím, že není radno družit se s kravaťákama..." Průměrná komedie se sympatickým Foxem.
Hmla (1980)
Výborná doprovodná hudba či zvuky, to Carpenter opravdu umí, ale jinak mne tento horor nebral.
Chlapčenstvo (2014)
"My všichni jsme ho neviděli osobně, ale my všichni jsme ho cítili uvnitř..." Filmová Helena Třeštíková? Ano, ale kvůli té křesťanské agitce a někdy výrazným časovým a dějovým skokům (seriál by asi byl lepší) dávám tomuto časosběrnému dramatu hvězdu dolů.